δυό αρνήσεις συζητάνε με μια κατάφαση

tumblr_nfazphFKW51qhg7mso1_1280

το πλακάκι είναι τόσο κρύο που θυμίζει παγοδρόμιο. περπατάω γυμνός ενάντια στα πρέπει και τα μη και γίνομαι ήρωας. περπατάω γυμνός περιμένοντας τη στιγμή που ο πάγος θα ανοίξει και εγώ θα βρεθώ σε παγωμένα νερά να παλεύω για την ύπαρξη μου ή στη σούπα του από κάτω. ο από πάνω λείπει. επαγγελματικό ταξίδι. άραγε να είναι κρύα και τα δικά του τα πλακάκια ή να προνόησε να βάλει κάποιο χαλί. δεν μου έχει φανεί για τύπος που θα έπαιρνε κάποιο αψυχολόγητο ρίσκο σαν εμένα ή που θα ρίσκαρε να πατήσει σε κάποιο εύθραστο κομμάτι πάγου ακόμα και αν ήξερε ότι αν το έκανε θα μπορούσε να σώσει καμιά πενηνταριά παιδάκια στην Αφρική. η Αφρική δεν έχει πάγο, τα παιδάκια δεν έχουν πάγο, άρα η Αφρική δεν έχει παιδάκια. χτες αποφάσισα να ξεδώσω. μπήκα στο Google Maps και έβαλα την κάτοψη της περιοχής μου. περπάτησα τους δρόμους γύρω από το σπίτι μου, περπάτησα προκλητικά στη μέση του δρόμου, συνέχισα θριαμβευτικά ενάντια στο μονόδρομο και γύρισα πίσω στην ώρα μου για το βραδυνό. πρωινό έχω σταματήσει να τρώω, γιατί με βάση τα λεγόμενα του γιατρού μου από την τελευταία μου επίσκεψη, αποτελούμαι από 1% νερό, ιστούς, κόκκαλα και από 99% βρώμη. διάβασα το άρθρο για εκείνο τον άντρα που αποφάσισε στα 42 του και ενώ ήταν παντρεμένος με δύο παιδιά να γίνει γυναίκα, ενώ στα 50 του αποφάσισε να γίνει ξανά άντρας. ακόμα όμως και αυτό είναι ευκολότερο από το να γίνεις ξανά παιδί.

Leave a Reply

