τριχοφυιολογήματα

83a7b04d23c89d77df2934d3f533de70

τα γένια μου έχουν αγριέψει επικίνδυνα και κινούνται απειλητικά προς όλες τις γωνίες του προσώπου μου με στόχο την επισημοποίηση της πιθηκοποίησης μου. τώρα είναι λίγο κάτω από τα μάτια αλλά με αυτό το ρυθμό σε λίγο θα έχω βρυχηθμό. φοβάμαι να ανοιγοκλείσω τα μάτια και να δω τις τρίχες να εντείνουν την προσπάθειά τους να φτάσουν μέχρι τις κόρες των ματιών μου και μετά να μην είμαι μόνο τρίχαλος αλλά και τυφλός. με τα φρύδια δεν έχω κάποιο πρόβλημα. δηλαδή ο κίνδυνος δεν είναι από το βορρά, είναι από το νότο. σαν με το πέρας του χρόνου οι τρίχες να απομακρύνονται από το πάνω μέρος της κεφαλής και να πηγαίνουν προς τα πίσω να κατεβαίνουν από τον αυχένα, να κόβουν κάθετα μέσα από το λαιμό, να πιάνουν πηγούνι ολοκληρώνοντας μια κυκλική πορεία η οποία θα με κάνει στα 60 μου να ξυρίζω και το κούτελο. αυτή η καμπυλότητα της τριχοφυίας μου φέρνει ξανά στον νου τον Αινστάιν. όχι γιατί είχε θαυμάσια πεταχτά μαλλιά μέχρι τα 60 του, αλλά γιατί μίλησε και αυτός για καμπυλότητα, αυτή του χωροχρόνου. μπορεί η καμπυλότητα του χωροχρόνου να έχει καμία σχέση με την τριχυοφυία μου; φαινομενικά όχι. αλλά ο Αινστάιν δεν τα ήξερε όλα. απέτυχε να συνδέσει τη Θεωρία της Σχετικότητας με τις ιδιαιτερότητες της κβαντομηχανικής, τον κόσμο των μεγάλων σωμάτων με τον κόσμο των μικρών σωματιδίων, τα οποία μπορούν την ίδια στιγμή να βρίσκονται σε δύο σημεία. ίσως οι τρίχες μου να υπόκεινται στους νόμους της κβαντομηχανικής και να μην είναι θέμα κοντίσιονερ. ίσως επίσης σε πολλά παράλληλα σύμπαντα να είμαι τελείως καραφλός, οπότε υπάρχουν και χειρότερα. σύμφωνα με τον Νόμο της Ισόποσης Συναλλαγής, αν το σύμπαν έπρεπε για κάποιο λόγο να μου αφαιρέσει τις τρίχες θα έπρεπε να μου δώσει κάτι άλλο σε αντάλλαγμα, οπότε μπορεί να ήμουν ένας ιδιοφυής καραφλός που η κουρούπα του μόνο ευφυολογήματα θα κατέβαζε. τώρα που το σκέφτομαι ίσως αγχώνομαι υπερβολικά με τις τρίχες. ίσως βλέπω το δέντρο αντί για το δάσος, ίσως την τρίχα αντί το γεγονός πχ ότι αντί για 32 δόντια έχω μείνει αισίως μόνο με 17.

Leave a Reply

