Οκτώ

379425335_9e806f08d6_o

ένα) Μακάρι οι λέξεις σου να ήταν πιο δυνατές από το άρωμα σου,

να με μεθάνε ολόκληρο και όχι μόνο της μύτης μου τους αδένες

δύο) Χτες γνώρισα έναν τύπο που είχε πολλές ιστορίες να πει – Αλλά καμία να με ενδιαφέρει

Αποφάσισα να του πω και εγώ μια ιστορία όπου γνώρισα ένα τύπο που είχε πολλές ιστορίες να πει και που καμία δεν με ενδιέφερε και μου είπε: «αυτή η ιστορία δεν με ενδιαφέρει καθόλου»

τρίο) Όταν μου μιλάει το κραγιόν σου και όχι εσύ, δεν μπορώ να καταλάβω τι λες

Μπορείς να μιλήσεις λίγο πιο δυνατά;

τέσσερα) Στα αλήθεια την αγαπούσα και αυτή δεν με πίστευε

Έκανα ότι μπορούσα για να την πείσω ότι την αγαπώ,

αλλά όταν κατάφερα να την πείσω, είχα αγαπήσει τον εαυτό μου περισσότερο και δεν με ένοιαζε να την αγαπώ όπως πριν.

πέντε) Είχαμε μια διαφωνία τις προάλλες με κάποιον σχετικά με το μύθο του Σισσύφου.

Αρχικά διαφωνούσαμε και μετά καταλήγαμε να συμφωνούμε σχετικά με την διαφωνία μας. Μετά, ξαναρχίζαμε από την αρχή.

έξι) -Μου αρέσει πολύ ο νέος μου καναπές, αλλά φοβάμαι ότι το μπλε δεν πάει με το χρώμα των ματιών μου, τι λες;

-Συμφωνώ, αλλά ευτυχώς τον πήρες στις εκπτώσεις.

επτά) Δεν είχα πει ποτέ «σ’αγαπώ» μέχρι χτες που το πρόβαρα στον καθρέφτη. Δεν μπόρεσα να συνεχίσω όμως, γιατί είδα το ομοίωμα μου να χαμογελάει κολακευμένο.

οκτώ) Σε χρειάζομαι για να ομορφαίνεις τις λέξεις μου. Χωρίς έσενα, είμαι μισός, ανολοκλήρωτος και δεν βγάζω και πολύ νόημα. Σημείο στίξης μου, σε χρειάζομαι. Τελεία.

3 thoughts on “Οκτώ

  1. na kanw mia erwtisi?????ola afta…..pu exeis 3ec oles aftec oi ”istories” pws tis kolas oles mz??afto aspume….pws su ir9e???????dn lew einai pl wreo..alla…….analampes exeis pedi mu????

Leave a comment