Θα γυρίσει ο τροχός…

-Όλο το σεξ σκέφτεσαι!

-Ε;

-Αυτό που άκουσες, ότι και να μου λες περιστρέφεται γύρω από αυτό! Έχω και άλλα ενδιαφέροντα!

-Όπως…;

-Αυτό είναι το θέμα; Δεν είμαι εγώ το θέμα, εσύ έχεις εμμονή με το σεξ, όχι εγώ!

-Εγώ δεν παραπονέθηκα όμως.

-Ε, φυσικά, αφού παίρνεις αυτό που θέλεις, όλα καλά! Ποτέ δεν ρώτησες όμως αν εγώ θέλω να κάνω και άλλα πράγματα!

-Άλλες στάσεις εννοείς;

-Τα νεύρα μου! Άλλα πράγματα ρε παιδί μου, να κάνω πράγματα άλλα, ΕΚΤΟΣ κρεβατιού, περπατώντας, ξέρεις!

-Με τέτοιο καιρό;

-Γιατί, ο καιρός είναι το πρόβλημα;

-Δεν νομίζω ότι εννοούσες να πάμε βόλτα στη βροχή, ε;

-Όχι, δεν εννοούσα αυτό, εννοούσα να κάνουμε κάτι διαφορετικό! Να πάμε στο θέατρο για παράδειγμα, η Τόνια πήγε και είδε αυτό με τον Κιμούλη και το Μαρκουλάκη και λέει ότι είναι καλό.

-Η Τόνια πάει θέατρο; Τη μέρα που είναι κλειστά τα μπουζούκια, λογικά.

-Μην βγάζεις κακία!

-Θέλω να πω ότι δεν είναι και το πιο αξιόπιστο άτομο να μας πει αν μία παράσταση είναι “καλή” ή όχι.

-Εγώ αυτό θέλω να δω, μού’χει κολλήσει!

-Αφού δεν πας θέατρο εσύ…

-Τώρα θέλω να πάω όμως, πήγε και η Τόνια, εγώ δε θα πάω;

-Ότι κάνει η Τόνια θα κάνουμε;

-Όχι!

-Μαλακία αυτό, γιατί η Τόνια κάνει πολύ σεξ…

-Μου σπας τα νεύρα με αυτό το θέμα, νομίζεις ότι εγώ δεν θέλω; Απλά θέλω να κάνουμε και άλλα πράγματα…

-Θα κάνουμε ρε μωράκι μου, θα κάνουμε!

-Δηλαδή θα πάμε θέατρο;

-Άντε να πάμε, ξέρω ‘γω…

-Ωραία μωράκι μου! Και μην ανησυχείς, θα γυρίσει ο τροχός, θα γαμήσει και ο φτωχός! 😀

-Γρήγορα όμως, γιατί σε λίγο θα γαμήσει και ο …τροχός!

Leave a comment