Ο δικηγόρος του διαβόλου

Έκανα μια γνωριμία τις προάλλες με έναν κύριο που μου αυτοσυστήθηκε ως ο δικηγόρος του διαβόλου. Ήμουν σκεπτικός όταν μου το είπε αυτό, αλλά κάπως λιγότερο όταν μου έδειξε την επίχρυση του κάρτα. Εκεί που όμως ξεκίνησα πραγματικά να τον πιστεύω ήταν όταν μου είπε ότι όλοι όσοι δεν πιστεύουν στην ύπαρξη του, είναι προορισμένοι να πάνε στην κόλαση.

Μου μίλησε για μια πρόσφατη υπόθεση που είχε αναλάβει όπου κάποιος μήνυσε τον διάβολο επειδή του είχε δανείσει κάποια χρήματα και ο διάβολος δεν του τα επέστρεψε ποτέ. Με πληροφόρησε ότι αντίθετα με το τι θα περίμενε κανείς, η δουλειά του δικηγόρου του διαβόλου είναι γεμάτη με τέτοιες μικροϋποθέσεις και ότι γενικά είναι σκατοδουλειά. Όταν γνωριστήκαμε λίγο καλύτερα, μου είπε ότι καλύτερα να είχε γίνει υδραυλικός ή ηλεκτρολόγος, παρά καριερίστας και του έγνεψα με συγκατάβαση. Όπως καταλαβαίνει κανείς, αν μπεις σε αυτόν τον κλάδο, ή αν έχεις γενικά πάρε δώσε με τον διάβολο, δεν έχει επιστροφή και φυσικά στην απόλυση σου δεν σε περιμένει στις ζεστές του αγκάλες ο ΟΑΕΔ, αλλά ένα καζάνι που μέσα του βράζουν σαν γιουβαρλάκια όλοι οι προκάτοχοι σου.

Μου είπε, παρόλα αυτά, ότι ο διάβολος ως εργοδότης, είναι πολύ καλός. Πληρώνει καλά και πάντα στην ώρα του, ενώ αν μια υπόθεση απαιτήσει υπερωρίες, όχι μόνο τις πληρώνει, αλλά δίνει και ρεπό την επομένη, σεβόμενος τον κόπο του εργαζόμενου και το κεκτημένο δικαίωμα του οκταώρου, όπως και εκείνο της ανάπαυσης. Ο διάβολος ο ίδιος, αντίθετα από αυτό που θα περίμενε κανείς, δεν δουλεύει εικοσιτετράωρο και αντίθετα με τον Θεό, δεν είναι πανταχού παρών. Είναι φοβερά διορατική η παράδοση που θέλει τον Θεό να τρέχει όλη μέρα σαν τον πυροσβέστη από δω και από εκεί, ενώ για τον διάβολο θεωρείται ότι μπορεί να κάθεται στην γραφειάρα του και να παίζει με το διαβολοκοντρόλ του προκαλώντας τσουνάμια, καταστροφές, ενώ ακόμα χειρότερα, βάζοντας σου τρικλοποδιά εκεί που περπατάς αμέριμνος και χωρίς προφανή λόγο.

Φυσικά, δεν είναι όλα μέλι γάλα όταν έχεις τον διάβολο αφεντικό. Σε αντίθεση με τον Θεό, ο οποίος φημίζεται ότι συγχωρεί ότι μαλακία και να κάνεις, ο διάβολος έχει zero tolerance to bullshit και αν κάτι του κάτσει στραβά, τελείωσε. Γι’αυτό και ο δικηγόρος του είναι ιδιαίτερα προσεκτικός όταν πρέπει να του μεταφέρει δυσάρεστα νέα ή κάποια αγωγή εις βάρος του και προσπαθεί να βρει τρόπους να του περάσει τις κακές ειδήσεις μαλακά, χρησιμοποιώντας πολλά κλασικά τεχνάσματα από το εγχειρίδιο του καλού υπάλληλου. Το πρόγραμμα έχει φιλικό χτύπημα στον ώμο, κλεσίματα του ματιού (όχι πολλά), ενώ μερικές φορές ξεκινάει ποδοσφαιροκουβέντα χρησιμοποιώντας πρώτο πληθυντικό και σεξουαλική ορολογία για να περιγράψει την χτεσινή νίκη της ομάδας.

Μου είπε ότι δεν έχει χάσει ποτέ δίκη και ποτέ καμία ετυμηγορία δεν ήταν κάτα του διαβόλου. Δεν με εξέπληξε αυτό και τον ρώτησα αν αναλαμβάνει και ξένες υποθέσεις γιατί έχω ένα θέμα με ένα γείτονα. Μου είπε πως κανονικά όχι, αλλά μου έδωσε την κάρτα του γράφοντας συμπληρωματικά το προσωπικό του νούμερο. Τον χαιρέτησα και έφυγα. Λίγα μέτρα πιο κάτω και χωρίς να καταλάβω πως, σκόνταψα και έπεσα. Φτου!

Monitor #29

7 thoughts on “Ο δικηγόρος του διαβόλου

  1. οι μεγαλύτεροι σε ηλικία δικηγόροι λένε: έζησα 25 χρόνια άνθρωπος και τα υπόλοιπα δικηγόρος..

  2. κακώς, εγώ είμαι του διαβόλου κι ανησυχώ !
    εύστοχη η εξιστόρηση της γνωριμίας! αυτό εννοώ.
    καλώς σας βρήκα

  3. Μεγάλος συνωστισμός στον κλάδο σας, να δω πως θα σας χωρέσουν όλα τα καζάνια της κολάσεως… :p

  4. όλο και κάτι θα επινοήσουμε ! ίσως να την γλιτώσουν και μερικοί, ποιος ξέρει?

  5. ήδη σφυρηλατώ το καζάνι μου, οι δικηγόροι δεν πάνε ποτέ και πουθενά απροετοίμαστοι !
    θα περιμένω κι ένα για τον γιατρό του διαβόλου !
    έως το επόμενο !

Leave a comment