Το ζώδιο του Άη Βασίλη

Μιλάγαμε για τα διαπλανητικά συμβούλια και πως αυτά επηρεάζουν τα ζώδια, άρα και τις ζωές μας. Ναι για αυτό μιλάγαμε. Είναι φοβερό πραγματικά, αδέρφια, το πώς ένα φτάρνισμα του Πλούτωνα ή ένα κλάσιμο του Δία, μπορούν να κάνουν άνω κάτω την καθημερινότητα μας. Οι Κριοί δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν όμως. Αυτούς τους προστατεύει ο Τζόσουα.

Οι Ταύροι από την άλλη, είναι απροστάτευτοι στην βροχή που έρχεται. Το φτάρνισμα του Πλούτωνα, θα μετασχηματιστεί σε βροχή που θα σας βρει μόλις βγείτε από το σουπερμάρκετ να πάτε σπίτι και δε θα έχετε διαφυγή. Τα ψώνια θα βραχούν, εσείς θα γίνετε λούτσα και ο Πλούτωνας θα γελάει χαιρέκακα, όπως όλοι οι κακοί στα καρτούν.

Τους Διδύμους πάλι θα τους περιλάβει το κλάσιμο του Δία. Όχι, δε θέλετε να σας πω και πως θα τους βρει. Όσο για τους Καρκίνους, είπαμε, δεν χαμπαριάζουν από διαπλανητικά συμβούλια. Είναι μάλιστα τα μόνα ζώδια που δεν πιστεύουν στα ζώδια. Ξέρω, δεν είναι chic το όνομα του ζωδίου τους και τους δικαιολογώ. Όμως όσα λέω είναι έγκυρα, γι’αυτό ακούστε καλά και κάντε και εσείς το ακόλουθο τεστ.

Για να αποδείξω λοιπόν ότι οι προβλέψεις μου είναι έγκυρες, θα κάνουμε ένα τεστ. Το τεστ ήταν μέρος διαλέξεων μου στα αμερικανικά πανεπιστήμια που με είχαν καλέσει να μιλήσω για την αστρολογία. Πάρτε μια τράπουλα. Ανακατέψτε τη. Μοιράστε σε σας 10 φύλλα και σε ένα υποθετικό αντίπαλο άλλα 10. Μετρήστε πόσα φύλλα έχει ακόμα η τράπουλα. Αν είναι 32, ο Τζόσουα είναι η επόμενη σας θρησκεία. Αν όχι, απλά ξεχάσατε να βγάλετε έξω τους Τζόκερ.

Μιλώντας για τζόκερ, κάτι μου λέει ότι αυτή την εβδομάδα οι τυχεροί αριθμοί θα είναι το 1, το 8, το 17, το 21 και το 24, με τζόκερ το 12. Αλλά τι ξέρω εγώ, απλά έχω πετύχει τους σωστούς αριθμούς ΚΑΘΕ φορά που τους έχω προβλέψει. Η επιλογή δική σας.

Ακούω ότι οι Ζυγοί έχουν παράπονα. Παράπονα από τη στήλη, παράπονα από μένα, παράπονα από την ζωή την ίδια. Θέλουν έγκυρες αστρολογικές προβλέψεις και τις θέλουν τζάμπα. Θέλουν, θέλουν και τίποτα δεν δίνουν. Όπως η πρώην μου η Ντόροθι. Ζυγός ήταν το μωρό μου, μόνο που είχε ωροσκόπο βρυκόλακα και μου έπινε το αίμα. Μαλακώστε γυναίκες Ζυγοί και θα σας συμβούν ωραία πράγματα. Το υπόσχομαι.

Είναι μέρες που και οι αστρολόγοι έχουν αναδουλειές και πρέπει να βρουν τρόπους να εξασφαλίσουν ένα ικανό εισόδημα. Εγώ για παράδειγμα επειδή είμαι πονηρός, κάνω και εποχιακές δουλειές και γενικώς πάω όπου η κοινωνία με χρειάζεται, κάτι σαν σούπερ ήρωας δηλαδή. Τα Χριστούγεννα ντύνομαι Άγιος Βασίλης σε παιδικά πάρτι, ενώ παλιότερα όταν πηγαίνανε καλά οι δουλειές, ήμουν και ο κλόουν στα Mac Donalds.

Η δουλειά του Άγιου Βασίλη αυτή την εποχή είναι εξαιρετική περίπτωση. Το έχουν μάθει και άλλοι αστρολόγοι και έχουν χωθεί και αυτοί στα πόστα, σε σημεία πια να γίνονται και οντισιόν. Δύσκολοι καιροί.

Το ζώδιο του Άγιου Βασίλη, κάτι που δεν ξέρουν πολλοί, είναι Αιγόκερως. Δεν υπάρχει κάποιο κρυμμένο νόημα πίσω από αυτό ούτε κάποια σημειολογία. Είναι απλά Αιγόκερως, τι να κάνουμε; Θα μπορούσε να είναι Τοξότης.

Θα μου πείτε, υπάρχει Άγιος Βασίλης; Και αν ναι, γιατί δεν τον βλέπω στον ουρανό; Αγαπητοί Υδροχόοι, μάθετε ότι μετά το περιστατικό του Ρόσγουελ και το ντόρο με τα ΟΥΦΟ, ο Άη Βασίλης, αναγκάστηκε να σταμάτησει τις εναέριες μαγκιές με τα ιπτάμενα έλκηθρα. Φημολογείται δε ότι χιλιάδες είναι τα περιστατικά ανθρώπων που ορκίζονταν ότι είδαν κάτι στον ουρανό αναφέροντας το ως ΟΥΦΟ, ενώ ήταν απλά ο Άη Βασίλης που γυρνούσε σπίτι μετά από μια κουραστική μέρα. Από τότε, ο Αη Βασίλης χρησιμοποιεί και αυτός τα αστικά λεωφορεία όπως όλοι. Και δεν μένει στην Καισαρεία. Στην όδο Καισάρειας μένει.

Το χειρότερο είναι ότι δεν τον λένε καν Βασίλη. Το όνομα του δεν το ξέρω ούτε εγώ και για αυτό δεν αποκλείω και τίποτα. Μπορεί να τον λένε και Τζόσουα…

Τζόσουα Ντέλλος

Αστρολόγος, Άγιος Βασίλης σε πάρτι

Monitor #22

 

Leave a comment