Από την πιο απίθανη διαδρομή

Υπάρχει κόσμος και αλλού πέρα από το ύψος των ματιών μου. Δεν τον έχω δει, αλλά ξέρω πως είναι εκεί.

Λένε ότι αλλάζουν όλα αν αλλάξεις τον τρόπο που εσύ βλέπεις τα πράγματα. Τίποτα όμως δεν μπορεί να αλλάξει τον εθισμό μας στην επανάληψη.

Είναι ένας ολόκληρος κόσμος εκεί έξω που δεν έχω δει. Όσοι όμως έχουν ταξιδέψει εκεί λένε “είναι ένας ολόκληρος κόσμος εκεί έξω που δεν έχω δει”.

Αν τα ίδια πράγματα ιδωμένα από άλλα μάτια είναι διαφορετικά, τότε γιατί κοιτάς τα πάντα από το ύψος των ματιών σου…

Για απόψε θέλω να είμαι μια νιφάδα χιονιού που πέφτει πάνω από την πόλη, σε μια μέρα με δυνατό άνεμο.

‘Η να ζήσω μια σιωπή πάνω στην κορυφή του ψηλότερου βουνού, βρίσκοντας σε.

Για να μιλήσουμε για κάτι που δεν έχουμε μιλήσει ποτέ.

Για να πάμε μαζί στο πιο κοινό μέρος, από την πιο απίθανη διαδρομή.

2 thoughts on “Από την πιο απίθανη διαδρομή

  1. Τα λόγια σου και η μουσική επένδυση με ταξιδέψανε σε ένα όνειρο που νομίζω ότι δεν έχω πάει ποτέ ξανά…αλλά….μπορεί και να έχω ξαναπάει, απλά να ακολούθησα άλλη διαδρομή.

Leave a comment